събота, 23 март 2013 г.

Три в едно или жената в кухнята

Чиийз кейк торта,карамелени бонбони,бонбони "Кармен"

(част втора)

С част втора вече си мечтая да има кой да пише рецептите без мен тук и да оформя нещата ,а аз само да диктувам рецепти,повярвайте ми ,много са!!!!!Ще продължа с тортата ,любима на моите мили сладки мъжлета и на приятелите ми.Ваниловият вариант е за специални приятели  <3.Чийз кейка е тема голяма напоследък, с крем ,без крем, с ягоди,без ягоди и т.н......Ама чийз кейк торта си е друго ,има си всичко и то по много :)))).
Пак са прости за изпълнение рецепти ,блата е без печене с бисквити (за шоко тортата използвам закуска какао + петит бьор на пападополу, а за ваниловата само петит бьора).
Основа за крема е заквасена сметана,крема сирене,захар + ванилия или какао зависи каква торта искате да направите.Останалото е фантазия и много Любов! :)))) 
Шоко тортата:
и ваниловата версия:
Пробвайте и двете ,сигурна съм ,че ще си оближете чиниите :)))))
Малка забележка : за отпускане на бисквитите, поръсвате с млекце или  водичка,крема не е достатъчен да отпусне блата и тортата ще стане суха :))) Също тортата трябва да престои поне 12 часа :)))Стискайте се, ама не режете по рано :)))


Няма коментари:

Публикуване на коментар